Ενημέρωση

Το pashendireneta.gr σας ενημερώνει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων τα οποία
απεικονίζονται στο site μας, καθώς και για τις ημέρες παράδοσης της παραγγελίας σας. Σε
εξαιρετικές περιπτώσεις(ελλείψεων ή καθυστέρησης) θα ενημερωθείτε από το Customers Service
τηλεφωνικά ή με email. Τέλος, θα θέλαμε να τονίσουμε ότι οποιαδήποτε παρατήρηση ή ένσταση
έχετε θα ήταν χαρά μας να τη μοιραστείτε μαζί μας, επικοινωνώντας στο email
info@pashendireneta.gr ή τηλεφωνικά στο 2641071467 ή 6942502040.

Ασφάλεια Συναλλαγών

Ο διαδικτυακός τόπος pashendireneta.gr αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας
των Προσωπικών σας Δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών και λαμβάνει
όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να
εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλειά σας. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα
Προσωπικά σας Στοιχεία και τις συναλλαγές σας, είναι ασφαλείς και απόρρητες. 
Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της
πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “ePay e-Commerce” της Τράπεζας Πειραιώς με την μέθοδο του redirect και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση
του κατάλληλου κλειδιού. 

  • Δεν αποθηκεύουμε κανένα στοιχείο της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας
  • Κατά την διάρκεια μετάδοσης των δεδομένων χρησιμοποιείται κρυπτογράφηση SSL
  • Τα δεδομένα μεταφορτώνονται απευθείας στον ιστότοπο της τράπεζας χωρίς να γίνεται κάποια επεξεργασίας από εμάς.

Τρόποι Παραγγελίας

  1. Μέσω της Ιστοσελίδας μας www.pashendireneta.gr 
    Βρείτε στο site μας τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και επιλέξτε τα για εισαγωγή στο
    καλάθι. Όταν ολοκληρώσετε τις αγορές σας, μεταβείτε στο καλάθι αγορών και
    συμπληρώστε τα απαιτούμενα για να ολοκληρωθεί η παραγγελία σας. Από εσάς ζητείται
    αρχικά να θέσετε τον τρόπο πληρωμής, τον τύπο παραστατικού και τα προσωπικά σας
    στοιχεία. Αφού ολοκληρώσετε τη διαδικασία θα λάβετε e-mail επιβεβαίωσης. 
     
     
  2. Μέσω του Τηλεφωνικού Κέντρου 
    Μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 2641071467 ,6942502040 από
    Δευτέρα, έως Σάββατο 09:00 – 15:00. 
     
     
  3. Μέσω e-mail 
    Μπορείτε να στείλετε e-mail όλο το 24ωρο στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο με
    διεύθυνση info@pashendireneta.gr και να μας δηλώσετε για ποιο προϊόν ενδιαφέρεστε
    ώστε να επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.

Τρόποι Πληρωμής

  • Με τραπεζική κατάθεση στον λογαριασμό της τράπεζας Πειραιώς :
    IBAN: GR4301721500005150090634305
    Δικαιούχος : Πασχέντη Ειρήνη
    ΠΡΟΣΟΧΗ: Τυχόν τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν τον καταθέτη

    Στείλτε μας το αποδεικτικό κατάθεσης με email στο info@pashendireneta.gr αναγράφοντας κάποιο αναγνωριστικό στοιχείο (π.χ. αριθμό παραγγελίας ή επωνυμία χρέωσης) και θα σας αποστείλουμε την παραγγελία μόλις το ποσό φανεί στην τράπεζα.
  • Με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα μέσα από την υπηρεσία e-pay της Τράπεζας Πειραιώς με την μέθοδο του redirect. (Δεν αποθηκεύουμε κανένα στοιχείο της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας).
  • Δεν υποστηρίζουμε αντικαταβολή.

Επιστροφές

Η εταιρεία μας σας δίνει το δικαίωμα επιστροφής προϊόντων εντός 14 ημερολογιακών ημερών
από την ημερομηνία παραλαβής. ακολουθούμε την πιο ευέλικτη πολιτική επιστροφών, κατά το μέτρο του εφικτού και σε συνδυασμό με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα των προϊόντων μας, ως χειροποίητων, αλλά και ιδιαίτερα εύθραυστων και παραθέτουμε, προς γνώση σας, τους όρους και προϋποθέσεις ακύρωσης, επιστροφής και αντικατάστασης ελαττωματικών ή μη προϊόντων.

Οι επιστροφές προϊόντων διαχωρίζονται σε ελαττωματικά και μη ελαττωματικά. 
Όσον αφορά τα Ελαττωματικά Προϊόντα: 
Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα τα οποία είναι κακής ποιότητας, φθαρμένα ή χαλασμένα, ή για οποιοδήποτε λόγο έχουν αποσταλεί από λάθος δικό μας, (λάθος τιμολόγηση, λάθος ποσότητα, λάθος μέγεθος κλπ). 
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις η εταιρία υποχρεώνεται στην αντικατάσταση των Ελαττωματικών Προϊόντων εφόσον ισχύουν οι παρακάτω προϋποθέσεις :
– Έχετε επικοινωνήσει με την εταιρεία μας, είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω email στο info@pashendireneta.gr και έχετε δηλώσει ότι έχετε ελαττωματικά προϊόντα, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, με φωτογραφικό υλικό που αποδεικνύει το ελάττωμα. 
– Το προς αντικατάσταση προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, δεν έχει υποστεί φθορές από χρήση και η συσκευασία του να είναι σε άριστη κατάσταση. 
– Το προς αντικατάσταση προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή (απόδειξη ή τιμολόγιο). 
Εφόσον το προς αντικατάσταση προϊόν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις τότε μπορείτε να το
στείλετε στην έδρα μας και εμείς θα το αντικαταστήσουμε με το σωστό χωρίς καμία περαιτέρω
επιβάρυνση για εσάς (μεταφορικά έξοδα παραλαβής και αποστολής επιβαρύνουν την εταιρία
μας).

Όσον αφορά τα Μη Ελαττωματικά Προϊόντα: 
Μη Ελαττωματικά Προϊόντα χαρακτηρίζονται τα προϊόντα τα όποια δεν έχουν κανένα ελάττωμα,
καμία φθορά εξωτερική ή εσωτερική και έχουν αποσταλεί σωστά από εμάς και σύμφωνα με την
παραγγελία σας.  Σε αυτή την περίπτωση που εσείς για κάποιο λόγο θελήσετε την αντικατάσταση ενός τέτοιου προϊόντος, η εταιρία μας σας δίνει τη δυνατότητα αρκεί να ισχύουν οι παρακάτω προϋποθέσεις: 
– Έχετε επικοινωνήσει με την εταιρία μας, είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω email στο info@pashendireneta.gr και έχετε δηλώσει ότι επιθυμείτε την αλλαγή προϊόντος εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. 
– Το προς αντικατάσταση προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, δεν έχει υποστεί φθορές από χρήση και η συσκευασία του να είναι σε άριστη κατάσταση. 
– Το προς αντικατάσταση προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν τη συναλλαγή (απόδειξη ή τιμολόγιο).
Εφόσον το προς αντικατάσταση προϊόν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, τότε μπορείτε να το στείλετε στην έδρα μας και εμείς θα το αντικαταστήσουμε με οποιοδήποτε άλλο προϊόν της αρέσκειας σας. 
Σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε με τα μεταφορικά έξοδα της παραλαβής και της
αποστολής του νέου.

Σε περίπτωση που το προϊόν ελαττωματικό ή μη δεν έχει επιστραφεί προς
αντικατάσταση εντός 14  ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τότε η εταιρία
μας δεν αναλαμβάνει καμία αντικατάσταση.

Ακύρωση Παραγγελίας

Mε την παραλαβή της παραγγελίας σας από εμάς, θα σας σταλεί ενημερωτικό email για την παραλαβή της παραγγελίας σας, καθώς και σε ποιο στάδιο εξέλιξης βρίσκεται.  Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί στις ακόλουθες περιπτώσεις: 
– Πριν την ολοκλήρωση της, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή να σταματήσετε χωρίς κάποια περαιτέρω διαδικασία. 
– Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία και δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μεσω email info@pashendireneta.gr ή τηλεφωνικά στο 26410 71467 6942502040 και ένας εξειδικευμένος συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας. 
– Εάν έχετε παραλάβει τα προϊόντα της παραγγελίας σας και επιθυμείτε ωστόσο την ακύρωση της παραγγελίας σας επικοινωνήστε μαζί μας στο 2641071467 6942502040 ή μέσω email info@pashendireneta.gr εξηγώντας μας τους λόγους της ακύρωσης και ένας εξειδικευμένος συνεργάτης μας θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας. 
 
Δεν χωρεί άσκηση δικαιώματος υπαναχώρησης σε αγαθά που κατασκευάζονται, κατόπιν ειδικής παραγγελίας, σύμφωνα με τις ειδικές προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένα για τον συγκεκριμένο καταναλωτή (custom – made).

Επιστροφή χρημάτων

Το pashendireneta.gr σας δίνει τη δυνατότητα επιστροφής χρημάτων, εάν για οποιαδήποτε λόγο δεν επιθυμείτε να παραλάβετε μία παραγγελία που έχετε ήδη εξοφλήσει ή για κάποιο λόγο δεν επιθυμείτε αλλαγή των ελαττωματικών εμπορευμάτων με νέα, τότε μπορείτε αφού μας ενημερώσετε με email στο info@pashendireneta.gr εξηγώντας μας τους λόγους της απόφασής σας να πάρετε τα χρήματά σας πίσω. Απαραίτητη προϋπόθεση η ύπαρξη τραπεζικού λογαριασμού στις συνεργαζόμενες με εμάς τράπεζες. Σε κάθε περίπτωση η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ολοκληρώνεται σε περίπου 6 ημέρες.

Μεταφορικά

Για την παραλαβή των παραγγελιών σας, η εταιρία μας συνεργάζεται  με τη Γενική Ταχυδρομική
Α.Ε.Ε.  Οι αποστολές πραγματοποιούνται καθημερινά πλην Σαββάτου, Κυριακής και
αργιών. Ο χρόνος παράδοσης ποικίλει ανάλογα τον τόπο παράδοσης.

Εντός πόλης: 1 – 3 εργάσιμες ημέρες.
Προς χερσαίους προορισμούς: 2 – 5 εργάσιμες ημέρες
Προς νησιωτικούς προορισμούς: 2- 5 εργάσιμες ημέρες

Το κόστος της αποστολής θα εμφανιστεί στο καλάθι αγοράς πριν ολοκληρώσετε την πληρωμή και εξαρτάται τόσο από το τόπο παράδοσης όσο και από το βάρος του καλαθιού

Δωρεάν Μεταφορικά προς όλους τους προορισμούς εντός Ελλάδας για αγορές άνω των 50 ευρώ

Η κατάσταση της παραγγελίας σας, ο αριθμός φορτωτικής και οι λεπτομέρειες μεταφοράς σας αποστέλλονται, μέσω e-mail, ώστε να έχετε την δυνατότητα ιχνηλάτησης και αναζήτησης της παραγγελίας σας, ανά πάσα στιγμή, με τον αριθμό ραβδοκώδικα (Barcode) που θα σας αποσταλεί με το εν λόγω e-mail. 
Για αποστολή παραγγελίας, μέσω άλλης μεταφορικής εταιρείας Courier ή πρακτορείου, πλην των ως άνω συνεργαζομένων, θα πρέπει να προηγηθεί επικοινωνία με την εταιρεία, μέσω της φόρμας επικοινωνίας του ιστοτόπου ή e- mail στη διεύθυνση info@pashendireneta.gr, προκειμένου να σας δοθεί εξατομικευμένη προσφορά.

Διαθεσιμότητα

Όλα τα είδη τα οποία εμφανίζονται στο διαδικτυακό τόπο pashendireneta.gr εμφανίζουν ένδειξη για τη διαθεσιμότητά τους και το χρόνο αποστολής τους, με αυτό τον τρόπο είσαστε άμεσα ενημερωμένοι για το ποια είναι άμεσα διαθέσιμα και ποια μπορούν να παραδοθούν σε συγκεκριμένη ημερομηνία. 
Εάν για οποιοδήποτε λόγο κάποιο προϊόν δεν μπορεί να φορτωθεί στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα που αναφέρει, εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω email ή και τηλεφωνικά για να σας ενημερώσουμε για την νέα ημερομηνία παράδοσης. Εάν κρίνετε ότι δε σας εξυπηρετεί, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας και εάν αυτή έχει πληρωθεί, τα χρήματα σας θα σας επιστραφούν εντός 2 ημερών σε τραπεζικό λογαριασμό των συνεργαζόμενων με εμάς τραπεζών.

Ανωτέρα βία

Εάν για λόγους ανωτέρας βίας (απεργίες, συγκεντρώσεις-κινητοποιήσεις, άσχημες καιρικές
συνθήκες κλπ.), η παραγγελία σας δεν μπορεί να εκτελεστεί, θα σας ενημερώσουμε μέσω email
για την πιθανή ημερομηνία παράδοσης και θα περιμένουμε από εσάς επιβεβαίωση για την
ολοκλήρωση της αποστολής.

Θέλετε βοήθεια ?

Επικοινωνήστε μαζί μας : https://pashendireneta.gr/contact/